De ontwikkelaar van apparaten, systemen en proceslijnen voor de voedselindustrie is al jarenlang actief en succesvol in deze markt. Met hun technische expertise zetten ze de beste en efficiëntste apparatuur neer voor hun opdrachtgevers.
Omdat het belangrijk is om dat ook online te laten zien, wordt er het komende kwartaal een complete contentplanning ontwikkeld met daarbij een strategie om dit consistent en professioneel te delen op social media. Om bij volgers en klanten in beeld te blijven, maar ook met de insteek potentieel (en jong) personeel te enthousiasmeren. Vooral dat laatste is op dit moment de uitdaging. Aan de Amigos dus de taak om dit op zich te nemen en nieuw, enthousiast technisch opgeleide mensen te bereiken!
De komende periode worden de social media profielen ingericht en worden er video’s opgenomen die later ter promotie gedeeld zullen worden. Er wordt daarbij goed gekeken naar de waarde propositie en doelstellingen van het bedrijf, zodat we de juiste doelgroep aanspreken en enthousiast kunnen maken. Een leuke uitdaging voor heel het team om alles op alles te zetten en DTS Online naar een ‘next level’ te brengen!
