Fitness, Sport

Fitsport

Over het project

We krijgen steeds vaker de vraag vanuit ondernemers of het ook mogelijk is om hun website, die stiekem toch al een tijdje onveranderd meegaat, in een nieuwer en moderner jasje te stoppen. Jazeker! Zo ook bij Fitsport. Op een aantal dingen na waren de informatie en beelden al op orde, maar wat look and feel betreft mocht alles wat opgefrist worden, zodat het totale plaatje beter past bij Fitsport als bedrijf zijnde en de doelgroep.

Industry

Fitness, Sport

skill(s)

Webdesign
SEO
Onderhoud
WooCommerce
Creator Studio

client

Fitsport

Digitale dominantie begint
met de juiste strategie

Waarom zou je investeren in een vernieuwde website? De grootste reden hiervoor is vertrouwen. De uitstraling van je bedrijf naar buiten toe, zowel online als offline, doet enorm veel met de ervaring die mensen met je bedrijf zullen hebben. Dat zul je zelf wellicht ook herkennen; Als je op een verouderde website komt, waar hier en daar ook nog eens dingen niet werken wekt dat waarschijnlijk niet heel veel vertrouwen bij je op. Gebruikersgemak is nog zo’n reden. Hoe makkelijker en sneller iemand via je website tot actie kan overgaan hoe beter. Het conversiegericht opzetten van een website is daarbij heel belangrijk. Ook daar wordt extra aandacht aan besteed door ons.

Zo hebben we de website van Fitsport zo gebruiksvriendelijk als mogelijk ingericht voor bezoekers (en dus potentiële leden). Daarnaast is de website later uitgebouwd met een shop, waarin mensen Fitsport kleding en accessoires kunnen aanschaffen. Ook is een ‘mijn abonnement’ sectie toegevoegd waar leden makkelijk het abonnement kunnen beheren en wijzigingen kunnen doorgeven.

De oplossing

Waarom zou je investeren in een vernieuwde website? De grootste reden hiervoor is vertrouwen. De uitstraling van je bedrijf naar buiten toe, zowel online als offline, doet enorm veel met de ervaring die mensen met je bedrijf zullen hebben. Dat zul je zelf wellicht ook herkennen; Als je op een verouderde website komt, waar hier en daar ook nog eens dingen niet werken wekt dat waarschijnlijk niet heel veel vertrouwen bij je op. Gebruikersgemak is nog zo’n reden. Hoe makkelijker en sneller iemand via je website tot actie kan overgaan hoe beter. Het conversiegericht opzetten van een website is daarbij heel belangrijk. Ook daar wordt extra aandacht aan besteed door ons.

Zo hebben we de website van Fitsport zo gebruiksvriendelijk als mogelijk ingericht voor bezoekers (en dus potentiële leden). Daarnaast is de website later uitgebouwd met een shop, waarin mensen Fitsport kleding en accessoires kunnen aanschaffen. Ook is een ‘mijn abonnement’ sectie toegevoegd waar leden makkelijk het abonnement kunnen beheren en wijzigingen kunnen doorgeven.

Gerelateerde cases

case van de beeten